1972 – 1988
Sissel Blystad, Sissel Calmeyer og jeg delte i disse årene atelierfellesskap på Bryggen i Bergen. Da arbeidet vi med vev.
- Kime 117×160 1972 Norsk Kulturråd
- TImeglass 140×120 1972 Kunst på arbeidsplassen
- Orion 145×125 1975 Vesta Hygea
- Antependium 100×200 1976 Tysnes kyrkje
- Blå fjord 1985 Eidfjord bygdaheim
- Fjord og fjell 145×150 1985 Stavanger kommune
- Fjell og fjord 176×150 1978 Førde sjukehus
- I skogen 150×190 1976 Sjukepleiarskulen i Leirvik
- Bokstavene 187×183 1983 IDA Integrert Databehandling
- Sauer 150×190 1989 Vesta Hygea
- Maurtue 70×50 IDA Integrert Databehandling
1987 – 2019
Jeg oppdaget selskinnet som hadde en sterk evne til å reflektere lyset. Jeg brukte dette materialet i store tepper sammen med broderi og applikasjon
- Mot mørke 300×140, 1987, Arkitekt Schultz
- Sort romanse 150×80 1987 Norsk Kulturråd
- Fallende løv 177×80 1987 GC Rieber
- Toccata 210×134 1989 Hordaland fylkesbygg
- Portal 286×138 1988 Bergen billedgalleri
- Møte 244×148 1988 Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum
- Innsyn 230×160 1989 Brønnøy kommune
- Kors 240×210 1996 Norges Handelshøyskole
- Stemning 290×150 2000 Akademisk forskningsfond
- Arktis 2 180×151 2003 Vestlandske Kunstindustrimuseum Bergen
- Iskant 254×320 Tromsø Tinghus
- Natt 255×177 GC Rieber
- Gammel plysj 148 x 148 cm 2012 Plysj, akryl broderi Vestlandske Kunstindustrimuseeum